Zeyno0606 Ben Ankara liv hospıtale gidiyorum.Doktorum Nezaket Kadıoğlu,kendisi çok tatlı anlayışlı bir doktor,elide çok hafif .Tek sıkıntı biraz yoğun. İnşaallah yine giden ve Doğum yapan vardır biz de bilgileniriz