Gulems Sblkrc
kızlar merhaba bir kaç gündür postu takip ediyorum . Benimde pappa 0,73 beta 3,16 çıkmıştı. Ensemizde 1,5 di. Doktor pappa düşük beta yüksek olunca nifty test önerdi hemen yaptırdım tabi o telaşla çok şükür temiz geldi daha sonra iki defa da ayrtınlıya girdim çok şükür organlarda bişey yok.şuan 28+2 tim Ama pappa değeri düşük olanlarda erken doğum , tansiyon gibi riskler görülebilir dedi aklımda sürekli bu var ve beni çok huzursuz ediyor :((((