25 nisan doğumum başladığı için sezeryan oldum kızım 37 haftalık doğdu ama doğumda bana gösterir göstermez hemen küvese aldılar kucağıma bile alamadım Solunum sıkıntısı ve enfeksiyon denildi doktor ne kadar kalacağını söylemiyor gün veremem sağlıklı olması yeter senin için diyor solunum cihazını çıkardılar çok şükür ama şimdi oksijen veriliyor fanus dedikleri kask gibi birşeyde kimler böyle bir durum yaşadı nasıl oldu hiç bi bilgim yok aslında biraz da ilk bebeğim olduğu için biraz tedirginlik oluyor😔😔