snm1- Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim bebeğimin eşi yaşlanmış bu durumu yaşayan, var mı erken doğum gibi sonuçları oluyor mu internette hep öyle okudum kafam allak bullak oldu 😒
Ozlm280 snm1- bende 33+4haftalık hamileyim 32. Haftamda plesantan yaşlanmış dedi doktor gelişimi yavaşlayabilir takip etcez sürekli dedi bide günlük tekmelerini say azalırsa gel dedi sizin doktorunuz bu konuyla ilgili ne dedi
Iremozer snm1- canım ben ikiz gebeyim soldaki bebeğimin plasentası yaşlanmış ve kilo almıyor artık gelişimi durmuş pazartesi günü seseryana alacak doktorum sancım falan hiçbirleyim yok canımı şıktı bu durum benimde
snm1- Ozlm280 bizimkide günde 10 defa hareket etmesi Lazım dedi. Takip et dedi azalma olursa haberim olsun dedi hafta bidaha gel dedi
snm1- Iremozer perşembe günü kontrolüm var ben yşne görmek istiyorum seni dedi doktorum bizimde o zaman erken olma ihtimali olabiliyor değil mi, 😒
Ozlm280 Kızlar peki sigara kullanıuomuydunuz ben hamile kaldığım ilk ay içmiştim sonra bıraktım ama acaba ondan mı oldu diye çok üzülüyorum
snm1- Ozlm280 kullanmıyorum öğrendiğimde bıraktım sonrasnda toplasan 1 ay içmemsmdr onla alakalı degıl dır bence millet tam gaz devam ediyor içmeye
Nurrrr94 Bende de 32. Haftada başladı her hafta takip ediliyor 3 evresi var 1. Evrede besleniy az besleniyor 2. Evrede cok az besleniyor sadece kilo vermiyor 3. Evre kilo vermeye başlıyor 3. Evreyse bebeği alıyorlar sıkı takip edilmesi gerekiyor ben de sürekli doktora gidiyorum