Merhaba hanımlar,
Kameralı telsiz almak istiyorum ama çok kararsızım aklımda olan iki tane marka var weewell wmv815 / diğer marka ise vtech bm3200 ikisininde yorumları iyi ama bir türlü bilemedim hangisi alıp kullanan varsa ya da önerisi olan yardımcı olabilir misiniz?