JelibonT Yasoo96 sanmıyorum. 20+4 26 cm 360 gram ve çok normal gayet iyi dedi. Bakan doktor da çok ünlü riskli gebelik doktoru. Kendinizi boş yere üzmeyin 🌼😊
Yasoo96 JelibonT bana da iyi dedi de gereksiz evham yapiyorum.burda yazanlara kizardim ayni seyi yaptim bende 🥲