merviskoooo Kızlar ben memleketime geldim ve ilk nst 35 haftadaki randevuma denk geliyor o zamana geç kalmış olur muyum şu an 32 olduk her şey yolunda ama
Senayyalcin merviskoooo Zaten nst illa girilmesi gereken birşey değil doktorunuza bağlı bir durum bir de sancınız olursa giriyorsunuz
huzur- Her şey yolundaysa sıkıntı yok 32 den itibaren yapılabiliyor doktora gore değişiyor kimi 35 de başlıyor kimi 37 de duruma göre istiyorlar
Deryaadem merviskoooo benim doktorum 33 de muayne çağırdı 34 de nstye girersin dedi Değişiyor demekki doktoruna göre