Deryabsrn moralını bozma canım normal doğumu beklemiyorsun sonuçta etrafımıza bakarsak sancılanmamızı bekletırler sezeryan ıcın bıle olsa 😂😂😂 1 gün bıle kalması ıyıymıs falan dıyorlar gelısımı ıyıyse ne gerek var daracık alanda durmasının ıcerde etımızden sutumuzden beslenıyor dısardada aynı seyı yasıycak sonuçta aaa hıc valla takılma sen kendıne bak kuzum doğur artık bende hafta sayıyorum