Dido19
Arkadaslar suan 15 haftalik hamileyim kasiklarim cok agriyor kramp lar giriyor bazen bebek sanki karnimda toplaniyor gibi oluyor birde hala yuz ustu yatiyorum sag yada sola yatiyorum ama sabah uyandigimda yuz ustu yatiyor oluyorum heryerim tutulmus gibi oluyorum uandigimda karnimda sidetli bir aciyla zaten gece cok zor uyuyabiliyorum boyle olanlar varmi