Gamzeren90 ben ılk dogumumda zekı bey var bagdat caddesnde ona gıtmıştım 45 50 dk surmuştu. Sımdı ıkıncı gebelıgım 600 tl verdim. 15 dk sürdü ama doktor şakır lakır herseyı soyledı zaten not alan asistanı var. Çıktı verdı cd verdi gosterdi hersryı detaylı sekılde soyledı ama hemen bıttı. Benım bırde down sendromlu olma ıhtımalı var bebegımın. Onunla ılgılı de bır kaç sey soyledı. Yanı ıyıydı.
Ücret olarak fazla ıse arkadasım pendık carsıda ozel muayeneye gitti perinatolojıye 390 tl 40 45 dk sürmüş. Eger düşünürsenız adını ogrenebılırım