Kizlar 28 haftalık hamileyim, yeni yeni karnımın altinda kırmızı kirmizi lekeler oluşmaya başladı ve çokta kaşınıyor. Sanırım çatlıyorum ve sonrasında da bolca catlicam:( bebeyagi falan kullaniyordum ama fayda etmemiş demekki. Oluşan kirmiziliklar için var mi bir oneriniz?