Meryemce92 asyaa16 Evet bende olmuştu ilk gebeliğimde. Bel ağrısı hatta çok fazlaydı. Şuan ikinciyi düşünüyorum. 2 gün sonra adetin ilk günü. Bel ağrısı kasık ağrısı, ve göğüs ağrısı çekiyorum. Bunlar hem adet hem hamilelik belirtisi bakalım. ☺️🙏
asyaa16 Meryemce92 araştırmalarıma göre bu düşük belirtside olabiliyormuş , biraz korkuttu beni açıkçası . Teşekkür ederim cevabın için , Allah ikinci çocuğuda nasip eder inşallah sana 🙏🏽☺️