Haftası çok küçük daha 28 iyi bir haftadır bebek için ama 14 çok çok erken gelişiminde gerilik başlıyor bu durumda umutlandırmak daha kötü yanlış anlamayın ama birebir yaşayan biri olarak konuşuyorum ilerki haftalarda bunu yaşamak çok daha zorlaştırır onun için her şeyi,ben yaşadım bunu şimdi şükür bir oğlum oldu ondan sonra tekrar hamileyim şimdi,yi tarafındak bakarak kendini rahatlatmalı