Eylosssss Vajinal olarak fitili attıktan 20 dakika sonra idrara çıkan oldu mu hiç? O 20 dakika içinde fitil işe yarıyor mu?
Nursel725 Eylosssss mümkün olduğunca çıkma canım . Ben çıktım evet ama tabiki birazı dışarı çıkıyo . Hiç faydası olmamıştır diyemem ama daha az etki etmiştir
ozge8693 Eylosssss gece yatmadan evvel koyun ben öyle yapıyorum Aksa bile sorun olmuyor dedi bana doktorum yer çekiminden dolayı akması normal sen koyar koymaz o görevini görüyor dedi bana doktor
MerveKaya38 Eylosssss wc ihtiyacıni gör gel öyle at canım ben öyle yapıyorum sabhlari akşamları gece mutlaka yine wc kalkıyorum da akıntım çok oluyor su gibi oda fitil eridiği için akiyordur.
Eylosssss Nursel725 ciddi anlamda tuvaletim geliyor ve tutamıyorum 5 dakikadan sonra taş gibi oluyor karnım
Nursel725 Eylosssss yatmaya 1 saat kala su içmiyodum ben . Tam yatarken son bi tuvalete girip ilacı öyle koyup uyuyodum . Belki öyle yapabilirsin 😊
ozge8693 Eylosssss mümkün olduğunca yatmadan 3-4 saat öncesinde bir şey yeme içme canım o zaman gece idrara çıkma süren uzar
Nursel725 Eylosssss valla o kadarını bilemicem canım ben kpyup sabaha kadar içimde kalmasını sağlıyodum . İçimden çıkarsa huzursuz oluyodum . İşe yaramıcak diye . Doktoruna sor gittiğinde bence 😊
melisa_ozgur_46 Nursel725 bende ayni senin gibi yapıyorum canım ama yinede kalktigimda falan biraz akinti olmuş oluyordu bende işe yaramaz diye düşünüyordum ama o fazlasini atıyormuş arkadaşıma doktoru söylemiş 🥰🥰