Sadece_anne Ervan Canim en son 8+3 de gitmistim ben. Pazartesi gidince artik 11+2 de belli olur bu haftanın ki.
2inciannelik Sadece_anne ben sadece cinsiyeti çok merak ediyordum şimdi daha çok heyecan yapmaya başladım ama ilk başta diyordum zaten bi çocuk var evde 😀😀😀
Sadece_anne 2inciannelik Hadi o zaman senin oğluş var simdi ki kiz olsun hayirlisi ile benimde prensesim var birde benimde oğlus olsun hayirlisi ile ☺ insan iki meyveyi de tatmak istiyor
Belsii_20 Benim de 11+0 bugün. Heyecanla bekliyoruz ama doktorumuz daha cinsiyetle ilgili bir şey söylemedi 🎈
lentil Sadece_anne bizde 11+4te ikili testte öğrendik. Doktor kendisi dedi bize tahminim var söyleyeym mi diye. Yüzde 80 oran verdi ama bakalm değişecek mi. Bu arada gitmeden önce çikolata yiyin işe yarıyor
lentil Esmaa-ess yani gördünüz pipiyi. Bizmde yüzde 80 kız dedi ama yine de kesin konuşmayaym 1 ay sonra geldiğinizde bir bakarız pipi çıkmş olabilit dedi ama. Sizinki şimdiden belliyse bizimkide değişmez galiba