Merhabalar guzel anneler ıkı gun önce kontrol gtmıstm ve doktorm muayene ettı bebegım onde gdyodu o yüzden o haftayı soleyım 39+5 suyu azalmıs dedı nts girdim tekrar aynı hatta daha da hareket azaldı doktor serum takalım bakalım suyu duzelmese sunı sancı verız dedı ve serum bıttı suyu duzeldı bız Meryem ana otu koyduk suya daha sancı vermeden doktorum açılma başladı 3cm dedı beni buyuk ıhtımal sezeryan olursun dedı bebegım tam asa ınmemiş sonrasında acılma 5oldu sunı verıldı sakın korkmayın ıkıncı dogumum korkuyordum ama saat 5de sancı başladı 7.40kızım dogdu Cok sukur Allah herkese nasıp Etsın bıraz uzun oldu ama Meryem ana otu cok cok ıse yaradı mutlaka hepınız yapın kuzum 2gunlük darısı size inşallah