[silindi] Arkadaşlar önerebileceginiz memnun kaldığınız blender setlerinizin markasını öğrenebilir miyimmmm
Lulemom Memnun olduğum değil de memnun olmadığımı söyleyim 😄 arzum kesinlikle alma. Beş para etmez 🤦🏼♀️
Nursel725 Tefal active flow çok iyi . Benimki bozuldu tekrar aynısını almak istiyorum ama fiyatları baya uçmuş
Seherfkni Benimkisi fakir qustro masterchef gibi bişeydi markası heralde ben memnunum büyük kutusuda var küçük parçasıda çeyizime almıştım 2 yıldır kullanıyorum memnunun
Yasemnnnnn [silindi] ben geçen sene almıştım bime fakirin Blender seti gelmişti 200 TL bu sene 300 olmuş ama ben çok memnunum
Hilalll12 [silindi] ben büyük Bi avmede çalıştım önereceğim tek marka tefal- Rowenta ben çeyizimi hep bu markalardan dizdim aşırı memnunum 👍🏻