Tazeanne7 merhaba bende aktife gidiyorum aybala hanıma memnunum ve çok yoğun bi doktor ücreti 85 TL. Aktifteki diğer doktorlar da beğeniliyor Tuba ve erkek doktorun adını unuttum 🙈 arkadaşımda ona gitmişti memnundu. Atakent hastanesine giden arkadaşım var oda memnun doktorundan. Uzmanlar hastanesi kadın doğum katı bodrumda basık kapalı alan ve herkes dip dibe ve aşırı kalabalık detaylı ultrason a mecburen oraya gittiğimde fenalık geçirecektim. Atakent ve aktif o konuda temiz ve ferah yeni hastane ikiside