Betfer bütün vücudumuzdaki kötü değişimleri kız bebeklere neden yorarlar bilmiyorum. Yok yayvan olunca kız-mış, yok bulantılar çok olunca yada geçmeyince kız-mış, reflü gibi ağzına ekşime gelince kız-mış. Hamilelik kötü geçiyosa kız-mış kız bebekler çok yoruluyomuş, yüzde sivilce olunca kız-mış, çirkinleşiyosak kız-mış. Etraftaki çok bilmişler hep kız bebekleri kötülüyor gibi geliyo bunları söylediklerinde, hiçbirine inanmıyorum. Kız bebişe hamileyim o benim şimdiden dünyam oldu bile🌸