Cnsu2456 Merhabalar bugün eşimin 10 günü doldu tamamen evi temizlettik,neredeyse ev çamaşır suyu ile silindi.Şimdi maske takmamız gerekir mi? Veya önlem almak.Nasıl ne yapmamız gerk yasayan varsa çok sevinirim paylasırsa
BNNRTNCKLC Cnsu2456 10 günü doldurduktan kişinin bulaştırma riski olmuyor , evi de temizleyip havalandırdıysanız herhangi bi sorun teşkil etmez , biz de bir sıkıntı olmadı geçmiş olsun 🌸
Emirinannesi34 Cnsu2456 biz atlattık dediğiniz gibi ev çamaşır suyuyla yıkandı nerdeyse bide evi ilaçlattık el değmedik hiçbirşey kalmadı. Gönül rahatlığıyla hareket ediyoruz maskeye gerek yok sizin için artk
Flower3 Cnsu2456 bizde 10 gün dolunca sağlam bir temizlik yaptı eşim bulunduğu odaya vs. Baya çamaşır çarşaf yıkandı ve hemen her ihtimale karşı gitti test verdi negatifi görünce 1 gün sonra tekrar eski hayatımıza döndük 🌸 cünkü ben hamileyim ve negatif tim sonuçta
fatmacos Cnsu2456 brn pozitif tim eşim 5 gün sonra negatif çıktı aynı evin için 3 5 yaşında kızım ve eşimle kaldık nefes almakta güçlük çektiğim için makse falan takmadım onlar da takmadı şükür kızım sadece az bişi 2 defa ateşlendi geçti eşimde 1 gpn hafif ağrı hissetti başka bişi olmadı 19 haftalık hamileyim düşük riski atlatmıştım daha önce ağır iş yapamıyorum şimdi de covit ten kalma nesçfes darlığı halsizlik ve bazen ağrılarım oluyo daha eve bile el atamadım o kadsr yani eşim üstten süpürüyo o kadar 😔
Cnsu2456 BNNRTNCKLC çok teşekkür ederim 🙏🏽 Yapmamız gereken başka bir şey var mı peki ? Ben de hamileyim ve haftaya sezeryan olacağım çok korkuyorum pozitif çıkarım diye,hiçbir belirtim yok ama
BNNRTNCKLC Cnsu2456 Hiç korkmayın bol bol dinlenin istirahat edin , sonucunuz negatif çıkacaktır zaten sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🤍
Cnsu2456 Emirinannesi34 değil mi biz de aynı ev komple temizlendi.İlaclatmadık sadece ama eşim kovit olduğu süre boyunca da odasını hep havalandırdı ben de ayrı yerde havalandırdım.Bugün normalde donduk gibi ama tabi ayrı yatacağız ister istemez korkuyor insan
Cnsu2456 Flower3 evet biz de sorduk ölü virüsler olduğu icin test yanıltırmış öyle dedi doktor,normalde zaten 7 günde atıyormuş vücut 3 gün de ek konuyormuş süre.şükür negatif çıkmış esiniz de
Cnsu2456 fatmacos çok geçmiş olsun,bebeğiniz daha önemli tabi.Biz de korktuk temizledik.Bebis icin dinlenmek gerek :)
fatmacos Cnsu2456 yapabilsem hemen yapıcam ama 5 dk ayakta kalsam karnım sertleşiyor ilk kızımda da düşük atlattım sonra erken doğum atlattım onun için korkuyorum aynı Şikayet onda da vardı sertleşme meğer onlar 29. Haftada sancıymış şimdi çok şok erken başladı onun in korkuyorum
Emirinannesi34 Cnsu2456 bence artık ayrı yatmanızı gerektirecek bir durum yok 10 gün sonra bulaşıcılığı kalmıyor zaten. eşim oldu bende olunca evi ilaçlatalım dedik biz
Cnsu2456 fatmacos yapmayın canınızı da sıkmayın,bebeklerin biz anlamasak da embriyo psikolojisi var hissediyorlar her şeyi.Benim de evim hiç tam temiz değildi bu süreçte.Yapacak bir şey yok ,en azından insanlar gelmiyor :)