Pambix benim uc dort hafta da bir leke oluyo akmiyo cok sukur ama dun yine olunca acike gittim hersey normal dedi uc hafta ince de doktor alttan bakdi oda aynibseyi soyledi rahim agzin kapali flan dedii ama doktorumu degisyrdim ben ilgizizliginden azarlamasindan dolayi sali gunu de baska doktora gidicem ama ben normal hayatima donmedim daha korkuyorum 19 haftaligim sizce napmam lazim