inan bende senin gibiyim, ilk kanamam 6+2yken ikizlere gebeyken oldu kanama sonucu biri düştü, kanama alanı da baya gitmedi kahve lekeler süründü bu cuma 11+4 haftalıkken kanama alanı tamamen gitmişti, fakat salı akşam yine kanamam oldu neden olduğunu anlamıyorum bi türlü söylemesi ayıp eşimle yakınlaşma da olmuyor herşeye çok dikkat ediyoruz ama yine oluyor. salı yatış yapıldı serum yedim çarşamba çıktı, dün akşam tekrar geldi sabah gittim bebek iyi çok şükür ama yine kanama alanı var, bende senin gibiyim bi türlü anlam veremiyorum. anne olmak çok zor çok 😪 mosmor kolla geziyorum günlerdir.