Merhaba geçenler de yeğenim bizdeydi her şeyine dur yapma etme hayır kızarım gibi cümleler kurdum daha 3 yaşında normal de asla böyle davranmam 22 haftalık hamileyim 2 gün kalıp gittiler ben gittiği gün hemen ağladım aklıma geldi ben dur yapma vs diyorum ama o hep teyze oyun oynayalım teyze diyor gözümün içine bakıyor gülüyordu çok pişman oldum dedim keşke daha çok zaman geçirseydim dur demeseydim hiç.
Annemle babam covid dolayısıyla hastanede kalıyor evde abim tek ve yemek vs yapamaz benden poğaça istedi yaptım paket yaptım eve geldi oturdu sonra gitti poğaça verdim gezdik dışarıda o eve ben eve ben akşam yine ağla hıçkıra hıçkıra eve geldi yemek yedirmedim aklıma da gelmedi poğaça da en fazla 2 3 gün idare eder eşim hemen kalktı yasağa rağmen yemek poğaça pide aldı götürdü. Bu aralar çok duygusalım aklıma o an gelmiyor sonradan çok ağlıyorum her şeye 🥺