İlk gebeligimdede şu anki gebeliğimdede şehir(devlet)hastanesine gidiyorum doktorumda aynı ve okadar mennunumki size anlatamam.ilk aylarda 2haftaya bir gidiyorsun şu an 4haftaya çıktı gitmem buda normak.sizin kaç haftalık acaba 6hafta bana cok geldi.Hastanelerde şehirden şehire bence değişiyor bizim devlet hastanemiz gerçekten özel hastanelermizden daha iyi.dogumum bile özel odada oldu normal dogum yaptıgım halde ablam yanımdaydı elimi tuttu harikaydı herşey bunu özelde bulamazdım ben gerçekten.