ogretmen_anneee merhaba, bende fmf hastasıyım ama çok şükür hamileliğimde atak geçirmedim. Normalde 3 kez ilacı kullanmam gerekiyor ama hamile kaldıktan sonra hiç kullanmadım. Hamile olup da ilacı kullanan var mı bende bunu merak ediyorum. Benim ataklarım genelde adet dönemindeyken, çok üşüdüğüm yada klima falan çarptığı zaman ve aşırı stres olduğum durumlarda pat diye geliyordu. İşten çıkıp stresi attım, hamile kalınca da adet olmadığım için bu şekilde atlattım sanırım bir süre 😁