Zehra-33- 75 gr ile yapıldı Glukoz açlık 84,1 Glukoz 60dk 163,1 glukoz 120dk 142,3 doktorum bu değerlere normal dedi sizce bana fazla gibi geldi 😢
Zehra-33- Sermec27 çok deneyimsizliği nasıl dikkat edicem aslında korona atlattım yeni onun etkisi de olabilir mi acaba hiçbirşey yiyemeden korona döneminde