Hayırlı akşamlar kızlar muaynenm vardı bugün çatı muayanesi da yapılacaktı doktor baktı benek yan pozisyonda baş aşla degil 37.1 deyim doktor 38 desin bunsaatdek sonra dönmesi sor he olmaz diye bişi yok beklerim dersen 40.41 kadar bekleriz ama istersen 39 sezeryan alırız 10 gün sonra kontrolüm var o zaman bakarız baş aşşa değilse sezeryan istersen amilyat haneden gün alırız dedi bizde olur dedik zaten çocuk büyümüş gelişmiş sorun yok dedi bende şimdi strese girmek istemiyorum o yüzden sezeryan düşünüyorum sizin de son anda çocuğun baş aşşa döndüğü oldumu?