Gull_94 Hatice4446 herkese kendı yasadıgı zor gelır,herkesın acıya duyarlılıgı ve hıkayesı baska o yuzden kısıye gore degısen bısey 😇
arisin_annesiii Hatice4446 normal dogum sancısı çektim sonuna kadar. Son dakka sezeryana döndü . 100 kere doğum yapsam sezeryan derim. Ama normal dogum sancim baskalarina göre çok rahat geçti 3 4 saat çektim sadece ama sezeryan sezeryan sezeryan diyorum
Minnosannem12 Hatice4446 normal doğumda sancı çekmek zormuş sezeryanında sonrası zormuş dikişler zorluyormus
ikiponcik_annesi Hatice4446 benim ikinci doğumum sezeryan olacak ve doktorum 40 a kadar bekleyelim diyo 🙄
Hatice4446 arisin_annesiii ya o sezeryanın da sonrası çok zor diyolar 😒 ilk o kalkış karnına yapılan baskı
fatmacos Minnosannem12 o da kişiden kişiye değişir ben hiç sancı çekmedim desem yeri sancı vardı ama bende his yoktu onun için suni aldım ama onu bile zar zor hissettim 100 defa doğum yapsam normal derim çünkü bayılma korkusu var ama mecburi durum olunca da içimde kalacak değil tabi ki o zaman mecbur sezaryen 😍😅😅
arisin_annesiii Hatice4446 Benim karnima basarken yarı uyusuktum. Normal doğumun zor yani muayene mahvetti beni ya
Dudu21 Gönlümden geçen normal doğal doğum ancak kızım nasıl gelmek isterse yeterki sağlıkla gelsin💓 🙏
Ozgglt_ Hatice4446 6-7 saat kendi sancımla birlikte suni sancı çektim açılma olmadı ve sezaryen oldum. Onca sancıyı çektikten sonra ameliyathaneye giderken bıraksalar koşacaktım 😄 spinal oldum bişey hissetmedim odaya geldiğimde karnıma kum torbası koydular hissetmedim uyuşukluğun geçtikten sonra 2 kişinin koluna girip kalktım yürümek zorladı biraz ama ameliyat sonuçta elbette ağrı olacak ağrınız oldukça zaten ağrı kesici yapıyorlar ve ben 8.günümde bebeğimle kendim ilgilendim yemek temizlik her şeyimi yapıyordum.
Hatice4446 Ozgglt_ maşallah diyelim😍 demi insanın zoruna gider ya o kadar sancıya geri sezeryana alınmak
Ozgglt_ Hatice4446 onca sancı bittikten sonra bebeğinizi görüyorsunuz pek düşünmüyorsunuz onu sadece sağlıklı kavuşmuş olmak yetiyor 😍
Duygucnr Her dogum zor sonucta icimizden bir insan cikiyor ama ben 2 ay once normal dogum yaptim. Yani kafami duvara vuracaktim kendimi camdan atacaktim desem yeridir boyle bir aciya katlanmak icin deli olmak lazim annelik de yari delilik zaten😊
ocak2021 Hatice4446 ben sezeryan oldum ki iyiki sezeryan olmuşum diyorum ama normali çok istedim nasip olmadı.
ocak2021 Hatice4446 açıkçası ben çok zorlanmadim ilk yürümeden önce ağrı kesici yaptırdım çok rahat yürüdüm. Sadece ilk 2 gün yataktan kalkmakta zorlandım o kadar . Kişiden kişiye değişebiliyor tabi
Zhrblt Hatice4446 insan kendini nasıl rahat hissediyorsa hangisini yapabileceğine inancı varsa onu tercih etmeli bence. Son anda sezeryana dönende var normalden. Normal yapıp keşke sezeryan yapsaydım diyende var. Şöyle ki benim arkadaşım çevresi tarafından normal normal etkilendi durdu hep ve doğumunu öyle bi zorlukla normal yapmış ki iç yırtık dış yırtık fazlasıyla oluşmuş ve dikiş tutmamış cildi son anda ameliyata almışlar bide sonrasında yoğun bakımlarda yattı şimdi keşke sezeryan olsaydım diyo. İnsan kendini bilir az çok neye cesaretiniz varsa o tercih edilmeli. Birilerinin tercihine önerisine bırakılmamalı bu durum bence canım tabi nacizane kendi fikrim bu 🤷♀️🙆🏻♀️😊
Zhrblt Hatice4446 evet canım kesinlikle. Mesela takipli olduğum hastanede bi bayan doğum korkum vardı spinal sezeryan istedim dedi öyleyken bile heycandan korkudan duramadım bayıldım genel anestesiyle doğum yaptım dedi iyi ki de öyle olmuş doğum esnasında da bayılabilirdim ıkınamayabilirdim vs vs dedi o yüzden kendini dinle gönlün kalbin hangisini istiyosa o olsun bence 😊😊🥰
Nisanurunannesi3850 Normal dogum yaptim 16 gün oldu ilk 3 gün oturup kalkarken fln cok zorlandim ama 2. gun yüruyerek saglik ocagina gittim😂5. Gün tamamen kendi islerimi kendim yaptim bebegime kendim baktim ha dikislerim hâlâ düsmedi ara ara agriyor ama olur o kdarda🤗
Duygucnr Nisanurunannesi3850 Bir ay sonra dikisler dusmus agrilar gecmis oluyor ben de 45 gun oldu normal dogum yaotim
Hatice4446 Zhrblt teşekkürler 🙏🏻 ☺️ İnşallah hayırlısı olur ya ama ben kendimi biliyorum sancıya dayanamam o yüzden sezeryan isteceğeim