Bnmde sancım var diye gittim dün ayağımda ve elimde şiş ve uyuşmalar da vardı 36+0 dim.Muayene etmedi kan idrar tahlili istedi sonra nst cektr gel dedi,nst de de sancım çıkınca alttan bakılsın açıklık varmı dye dedi ,onu da yaptırdım sonra tahlillerin iyi bişey yok dedi serum takicaz sonra gidebilirsin dedi. Doktordan doktora değişiyor ama bebeğime bakmadı ultrasona sokmadı ,alttan baktıkları için dünden beri vajinamda bıçak batmalari aşırı derecede arttı evin içinde dolaşmakta zorlanıyorum 😩