Nare1996 36+6 haftalık hamileyim, başından beri iki hafta önden gidiyor gelisimi dedi doktor. Ben hangi haftaya göre doğumu hesaplamalıyım? Doktorum gününü beklemez erken gelir dedi benim gibi aynı olan var mı ya da doğumu kaçıncı haftada yaptınız?
minnakveben Nare1996 benim de hep basından beri 1 hafta önde gidiyo ama dogum hakkında bisey demedi henüz sadece normal dogum zor oluyomus bunu biliyorum
pbzm Nare1996 benimde en basindan beri iki hafta ileride bugun 37+1iz hem devlet hastanesi hem ozele gidiyorum ozeldeki doktorum basindan beri ilerde oldugu icin muhtemelen 40. Haftayi beklemez diyor devletteki doktorum cocugun gelisimi iri dogumu erkene cekmez diyor su anda hic bir dogum belirtisi yok galiba 40i beklicek gibi hissediyorum 🤷♀️
huma2018 Nare1996 benim kızımda 2 hafta önde gidiyor du dogudugna 36+5 Ken 3 400 doğdu ben tansiyon yuzudnen sezeryanla alanınım İnşallah sizin gunuznzu bekler Minos
Nare1996 pbzm saglicakla kucaginiza alin insALLAH ben iki doktora gittim ikiside erken gelir dedi zaten nstde sancilarim cikiyor surekli ciger gelistirici yaptilar 33 haftalikken bu haftaya hep dinlenerek geldim artik riski atlattin dedi simdi sadece hangi haftaya gore hesap yapacagimi sasirttim
aslannaz21 Nare1996 benim de 34+1de 2.600dü bana önden gidiyor demedi gelisimi gayet guzel diyo hep acaba onden mi gidiyor 34+6olduk
Denizyildizii Nare1996 bence çok iri değil ya doktorlarda abartıyor banada öyle hep iri iri dedi doktor 3300 kg doğurdum. Doktorlar sezaryen yapmak için böyle diyolar bence
Nare1996 aslannaz21 gelisimi iyi diyosa haftasiyla uyumludur önden gidiyor derdi yoksa benim gibi olsaniz☺️
Mavisannesi2 Nare1996 benim de ikş hafta önden gidiyordu doğumu etkilemez sadece 3-4 gün belki erken gelir daha fazlası olmaz demişti sonra arası kapandı normale döndü zaten
ikiponcik_annesi Nare1996 yok canım bende tam 36+1 haftadayım dün gittim 2800 doktoruma az bile geldi 38 haftada sezeryan olacakken bi hafta daha bekleyelim bebek kilo alsın biraz daha dedi hatta 🤷♀️
Semashbl Nare1996 bizim de başından beri iki hafta önden gidiyor hatta son iki kontrolde bir kez devlete gideyim dedim ordaki doktor emin misin son adet tarihinden diye sordu iki kez iki üç hafta kadar önde dedi kendi doktorum da aynısını söyledi ben de erken doğum sebebi olur mu diye sordum hayır dedi sadece bebek büyük olduğu için sezeryan riski artar dedi
Nare1996 Semashbl tesekkur ederim insALLAH normal olur sezeryandan korkuyorum tabi hayirlisi neyse o olsun