Ozel muayenehaneye gidiyorum Doktoruman memnunum bu ara 30 haftadayız bugun doktorumla konuştum dogum tarih belirledik 8 temuza , ben özellikle ilk gunden başlap panik atak ve anksiyet hastasi oldugumu belirttim ustune basa basa , ve sakinleştici istedim amilyat oncesi o da kabul etmiyor bunu 🙄 bebege zazar oldugunu soyledi , tanıdıklarımın çogu sakinleşticiyle amilyata girdigini duydum yani bebeye bir zarari olmadığını.