Aslhn12 kuelkedisi canım döllenmeye göre değişir ben 5 haftalık hamileyim kesem gözüktü ama bebek gözükmedi zaten normal yani şu an çok erken. Randevun ne zaman
alyavetuna kuelkedisi hafta değilde hcg miktarı önemli 2500 den 5000 e kadar alttan 5000 den sonra karnından ulstrqsonda keseyim görebilirsiniz.
kuelkedisi Aslhn12 çarşambaya almıştım iptal edeyim ozmn en iyisi şuan 4+6 yım carsamba işte 5 olurum diye hesapladim
kuelkedisi Mercimegim4 daha kan testi bile olmadım desem 🙈🙈 direk hastaneye giderim haftası geldiğinde diye düşündüm de yani kesenin görünme haftası gelirse
Ouzc kuelkedisi ben 5+2 de görmüştüm keseyi ama çok küçük demişti doktor. Bir dahaki randevuya kadar heyecandan günler geçmedi. O yüzden bir sıkıntın yoksa biraz daha bekle derim.
Dilekcnkn kuelkedisi O duruma göre değişir ben 5+2 iken karından bebeği görmüştüm ama 4+1 iken keseyi görmeye gittiğimde alttan bakmıştı doktor
kuelkedisi Dilekcnkn bu ikinci gebeliğim olacak ama ona rağmen hiç alttan muayene olmak istemiyorum da 🙈🙈 ilkinde de öyleydim hep kendimi kasıyorum isteristemez o yüzden karından olması önemli en azından başlarda yani :)
Minikincim kuelkedisi Adet tarihine göre 5+2 gunluktum doktor 6 haftalık görünüyor dedi h bebeği gördüm çok şükür hem kalp atışını duydum darısı tüm bekleyenlere 🤲
kuelkedisi Minikincim benim de adet tarihine göre 7 haftalık aslında ama ben adetimin gelmesine yakın zamanda hamile kaldım sanırım o yüzden şuan 4+6 yım diye hesapladim bakalım merakla doktorun kaç haftalık demesini bekliyorum
Dilekcnkn kuelkedisi Tabikide bende öyleyim insan kasıyor malesef tuhaf oluyor yani o çatalı hiç sevmedim halada sevmiyorum 😂
Lilyrose Benim bebeğim geç döllenmiş kanımda öğrendiğimde 3 haftalıktı 4 haftasında alttan muayne ile keseyi gördük çok şükür
Lilyrose kuelkedisi kasmayın kendinizi bende ilk kez alttan muayne oldum ama abartıldığı kadar değilmiş zaten üzerinize çok kalın ve uzun peçete örtüsü veriyorlar doktor bakmıyor Bile rahat olun