Hatice_Sergen Haftamdayım haftaya kontrolüm var doktorum çatı muayenesi olacağını söyledi tecrubesi olanlar var mi ben çok merak ediyorum nasıl oluyo ne yapmam gerekiyor
Minik_kalplim_ Hatice_Sergen canım daha o haftalarda değilim bilmiyorum ama benim diyceğim şu başlığı değiştirmekle uğraşacaklarına bilge verseler daha iyi olmaz mı iki kere değişmiş nedir bu 🤷🏻♀️
Duygu_b123 Hatice_Sergen Ben 40. Haftamdayım kendini kasmazsan rahat oluyor hatta daha hizli oluyor ama kendini kasarsan anlayamadim diyip bu sefer tekrar deniyor ☺️
Asafrb Hatice_Sergen 38 haftaya bugün girdim dün de muayene oldum hiç düşündüğüm gibi olmadı 1 dk sürmüştür en fazla hiçte acıtmıyor kendini kasmazsan
SinemAlaz serifeyvz vajinal bir muayene doktorunuz parmaklarını sokup oradaki genişliğine bakıyor 30 saniye sürüyor belki 1 dk ya çıkabilir acıtan bir muayene değil bende ilk hamileliğimde çok korkmuştum ama muayeneden sonra derin bir nefes aldım korktuğun gibi değilmiş
Mervuras26 Hatice_Sergen bugün oldum canım çok kısa 2 sn bir işlem doktor parmağıyla hafif açılmanı inceliyor kasma kendini . Ben vajinusmus hastasıydım o yüzden birazcık kastım kendimi ama canım acımadı hiç ben strest oldum . Çok kısa sğren bir eylem ikinciye olsa daha rahat olurum . Korkma rağmen güzel geçti . Önyargılı yaklaşmayın lütfen
Berrinugur Hatice_Sergen hiç stres yapma doktor bakmadan direk sokuyor illaki baskı hissediyorsun ama 2 sn lik bişey derin nefes alman yeterli ben utanıyordum ama bakmadan direk halletti ☺️☺️ Ama tabi benim 2 cm lik açıklık vardı ondan mı bilmiyorum ama girerken acımadı azcık elini gezdirdiği için acıdı oda sadece kastığım için sen öyle yapma rahat ol 😘
Ozlemcigimmmm Hatice_Sergen ben oldum ilk gebeliğimde buradaki yazıları okuyunca sandım ki canım çok yanacak acı çekicem eve baktı acıklığın yok dedi nereye baktı nasıl baktı anlamadım bile korkmayın yani rahat olun
Snrgamze Hatice_Sergen bu hafta içi çatı muayenesi oldum evlendiğim günde kendimi çok kastığım için rahimim yırtılmıştı ve balayını hastane de geçirmiştim dikiş atmışlardı çatı muayenesinde de kasmışım istemsiz ve yine çok canım yandı doktor bu şekilde normal doğurman imkansız yine rahim yırtılması olur ve çok fazla dikiş atmak zorunda kalırız dedi ve zorunlu sezeryan verdi
Hatice_Sergen Snrgamze hayırlısı olsun sağ sağlim kucagimiza alalım bebislerimizi sezeryan normal fark etmez
Aysebetul00 Ben 37 de gittim sancı çıkınca bakalım dedi. Yanı habersiz bir şekilde oldu. Her muayeneye farklı bir durum olur diye epilasyon yapio gidiyorum Allahtan. Ortu örtüyor zaten eğilip de uzun uzun bakmıyor. 1 dklik bisey. Kasmaya gerek yok
iikiizler Hatice_Sergen yani vajinismus olduğum halde iki günde üç kez baktılar bana düşün. Sadece kasmayacaksın kendini rahat bırakacaksın ilişki gibi düşün. Tabi ben o hastalığı geçirdiğim için kontrol bende olmalı 😒 ebemde anlayışlıydı elini tuttum ve ben ittirdim böyle de yapabilirsiniz