Sınır 3 diye biliyorum, ama başka doktora da göstermenden yanayım çünkü ben 2li teste girdiğimde 1.8 çıkmıştı ama bi aksilik sebebiyle ultrasondan sonra kan verememiştim 2 gün sonra tekrar aynı doktorda ultrasona girdiğimde bu sefer ense kalınlığını 1.3 çıktı doktora bunun nasıl mümkün olabildiğini sordum sonuçta 1.8 ile 1.3 aynı risk değerini vermiyor. Doktor pozisyondan pozisyona değişiyor gibi bir cevap verdi. Bu yüzden başka doktora da tekrar ölçtürmende fayda var burda benim gibi farklı farklı ölçülen bir çok kişide gördüm bu yüzden hiç canını sıkma en az 2 doktoruna ölçtür ense kalınlığını Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻