burcin19 ben yaşıyorum hemde cok şiddetli ilk 8.haftamds başladı yüksek enfeksiyon vardı 1hafta hastanede yattım stent takıldı 2.5ay sonra çıkarıldı şimdi 32hafaik olduk her iki bobrektede büyüme var yine haftaya kontrolüm var büyüme devam ediyorsa tekrar takılacak ama erken digum riski oluşturabilir dedi takmazsak böbreğini kaybedebilirsin dedi cok canimi sıkıyor bu durum