Ebvent Cok geçmiş olsun. Makat girisinden mi geldi yoksa daha derinden mi? Bi ara cok kabizlik yaşamıştım ve bir kez kanamam olmuştu. Ama makat girisinde herhangi bir acı yoktu. Daha derinlerde biraz agri hisettim. Basura dönmesin diye süt ürünlerini arttırdım ve klozet kullandigimda ayagimin altina birsey koydum. 29 haftalık hamileyim su an ve nerdeyse eskisi gibi tuvalete çıkabiliyorum. Kabızlık yaşamadım tekrar.