Zehrabggg Kızlar selam takvime göre 6 haftalık gösteriyor ama bence geç döllenme çünkü adetim 4 güm geçtiğinde betam 50 idi 18 nisanda geçen salıda 1758 çıktı sizce kese ve kalp atışı için ne zaman doktora gideyim
Bloggeranne_93 Zehrabggg benım 3600 dü betam kesem görünmüstü canım. Kalp atısı ıcın 1 hafta sonra tekrar gıtmıstık
meraklianne1 Zehrabggg geç döllenme diye düşünüyosan 8. Haftanda git hem kese hem kalp atışı duyarsın garanti olarak
alyavetuna Zehrabggg 2 güne bir 2 ye katlayın hcg miktarınizi 5000 den sonra ultrasonda kese görünür ama kalp atışı içinde 5000den sonra 10 gün geçince kalp atışı duyuluyor hemen hemen
Elcnbykckr Zehrabggg haftaya gidebilirsiniz keseyi görürsünüz kalp atısını da duyma ihtimaliniz yüksek cok geç kalmayın çünkü gerekli tahliler istenecek ve folik asit baslamanız gerekiyor