Lalihhhh Nimetdogann Evet 35+6 yim ben de , bu hafta bir gün az hareket ediyor diğer gün maşallahı var yani belli olmuyor bir de ruh halim aşırı etkiliyor bebeği
Gul6161 iikiizler malesef benimd belli değil gene tabiki her hafta bi gelişme dönemi saglıkla gelsinlerde
Nimetdogann Lalihhhh evet benim ki de öyle umarım sorun yoktur kontrole bir iki gün oldu gideli bi şey yoktu ama şimdi kafama takıyorum bunu yoktur sorun inşallah
iikiizler Cansu101706 bende perşembe gidicem aynen bende diyorum bayramın üçüncü günü bile olsa iyi ama bayramdan sonraya kalsın😁 bakalım hayırlısı
OzlmDogan_ 34+4 olduuumm zaman nasılda gecmiyor ama 😜😜. Bu haftalarda burnu tıkanık gezen var mıııı çok gıcık oluyorum 🤦♀️🤦♀️
Kizimablaoluyorr OzlmDogan_ kesinlikle son günler gecmiyo burun tikanikligi değilde nefes darlığı çok fazla bende
Nimetdogann Lalihhhh yok hayır 2 haftada bir çağırıyor zaten planlı Sezeryan belki son haftalarda haftada bir diyebilir.
Ezgifatma2010 Bende rabbim nasip ederse inşallah bu gece itibariyle 35 olacagım rabbim herkesin kucağına aldırsın inşallah
gcetin Kizimablaoluyorr hamile platesi ile yoksa duman olurdum. 10 kilo ile doğuma girerim gibi geliyo