TugceG Kizimablaoluyorr sizin belli bilmiyorum ama benım bebegın kilosu onden gittiği için ve ikinci sezaryenim olacagı için ayın 20sındoğum daha bi heycanlıyız😂
iikiizler Gul6161 hayır belırlenmedı henuz gidebildiği kadar beklemek istiyorum ben 37 38lerı görelım ınsallah. Senın belırlendı mı?
CnsHazel Gul6161 hayır canım hiçbirşey demiyor doktor 10 mayıs randevum var bakalım nr diyecek bu zamana kadar sıfır sıkıntısız geldik doğru düzgün ağrım bile olmadı şükürler olsun 😊🙏 ama artık doğmasını o kadar çok istiyorum kii
Gul6161 iikiizler malesef benimd belli değil gene tabiki her hafta bi gelişme dönemi saglıkla gelsinlerde
Aycanmbenim 35+4 ten bir prenses annesi olarak yazıyorum. Çocuğum boğamı olacak ikizler mi. Esmer mi olacak sarışın mı artık çok merak ediyorum 🙊😬
Cansu101706 iikiizler ayyy inşallah . Arife için alırız demişti bende bayramdan sonraya olmak istiyorum bakalım. Çarşamba gidince ne diyecek
iikiizler Cansu101706 bende perşembe gidicem aynen bende diyorum bayramın üçüncü günü bile olsa iyi ama bayramdan sonraya kalsın😁 bakalım hayırlısı