Senayyalcin Devlet hastanelerinin geneli artık böyle normalde olsa sezeryande olsa yoğunluktan dolayı ve covidden dolayı gün falan vermiyorlar anca son dakka acillik gidersen geri çevirme gibi hakları yok ancak öyleyken doğuma alıyorlar, bende bunca zaman şehir hastanesinde takipliydim mesela 2. Sezeryanım olmasına rağmen 38 de almaları gerekirken 39. Haftamın sonuna kadar beklettiler daha kanamalı acil gebeleri aldıklarını benim ağrım sancım olmadığı için beklemem gerektiğini söylemişlerdi 39 bitinxe çıkıp gel o zaman bakarız demişlerdi bende öyle yaptım son gün artık benimde sancılarım çıkınca öyle gittim ve hemen doğuma alındım büyük ihtimal sizede öyle yapılır artık heryer böyle en olmadı yada sevk ederler sizi özel veya başka bir hastaneye yani ortada kalmassınız merak etmeyin sağlıkla kurtulun🌸