merhaba arkadaşlar 7 haftalik hamileyim 2 hafta öncesi yaptırdığım kan tahlili idrar kültürü gayet normaldi hic bi sıkıntı yoktu.Iki gun once vücuduma su değince birden üşüme titreme oldu o gece devam etti.ertesi gun doktoruma dedim beni enfeksiyon hastaliklarina yönlendirdi kan tahlilinde lokasit yüksek cikmis nötrofil %ve# onlarda yüksek bağışıklık düşmüş biraz boyle bi durum yaşayan var mi hamilelikte bu yükseklik normal mi?yarin tekrardan idrar kültürü vericem başına boyle bisey gelen oldu mu endiselendim.