metehaninannesiii Hickirik kaçıncı haftalarda olur bugün karnımın sağ tarafı kahvaltı yaparken 5 6 sefer attı göbeğime açtım baktim gözle de görülebiliyordu bu arada 19+4 haftaligim
Haticecakirr metehaninannesiii çiçeğim bugün bende aynı hissettim en başta bağırsak hareketi sandım ama kefir falan içtim çikolata yedim bi baktım gerçekten bebek aynı gün hissetmişiz 😁
Denizyildizii metehaninannesiii hıçkırığı daha hissetmezsin cnm birde o biraz daha uzun sürer hareketidir o
ftmlgz metehaninannesiii ben bebegımı 16. Haftamda hissettim ama hıçkırık olayını hemen hissedemedim.29 haftalıgım çok net 25. Haftamdan sonra hissettim
metehaninannesiii Haticecakirr ben onları yerim ya pıt pit hissediyorum canisi da bugün kahvaltı yaparken 5 6 sefer kesintisiz vurdu hemen baktım gobusum belli oluyordu 😂
metehaninannesiii Haticecakirr ayy aynen onuda 1 ay sonra hisseder8z artık çok şükür bunları da gördük ya🥰🥰🥰
Sed22-09 metehaninannesiii 30. Haftadayım daha yeni yeni başladı canım birde hıçkırmaya başlayınca abartısız 20 dk sürüyor tık tık tık diye