Susamtanem2 ıste benımde aslında demek ıstedıgım o en pahalıda da olur en ucuzda da olur bırazda sans meselesı ama ınsan duyup bıldıgı yerede gonul rahatlıgıyla gıdemıyor yegenımde devletten yana herzamn en ıyı malzeme ordadır en ıyı donanım ordadır der stajını tepecıkte yaptı orda da suan sıra sıkıntısı var ıyı bır doktor bulma bulunca da yerınde bulma sıkıntısı var ozeller herzamn para tuzagı goz boyama ıkı guler yuz ılgı alakaya gıdıyoruz rahatımız ıcın gıdıyoruz resmen 😊oda da yanlız olalım sevdıklerımız rahat gelebılsın yanımızda olsun dıye