FeriDEniz terelelli81 ayağınızı otururken koltuktan veya sandalyeden aşağı sallandırmayın. Yana doğru uzatıp altına yastık koyun.
Deletedmom35 terelelli81 soğuk suya koy canım ayaklarını hatta kata tuzu at suya öyle koy iyi geliyor
Defne92 Kesinlikle aşağı salık bırakmamaya çalış. Çalışıyorum ister istemez oturuyorum iş yerindeyken çok şişiyor ayağım iki gündür evdeyim hiç böyle bir problemim yok yüksek tutuyormu ayağımı
Karen Kesinlikle ekmek, hamur işi ve tuzdan uzak durmalısın. Bol su içmelisin ve sol yanına yatıp ayaklarını uzatmalısın.