Memetzeynep 38 gündür doğum yaptım en zor 4 günü yaşıyorum 3 gündür geçmeyen gaz 1 gündürde boyun tutulması bebeğime süt vermeye bile zorlanıyorum ikiside çok Zor sizce ne yapsam geçer kadın doğuma da gittim normal doktora da gittim geçmiyor 😫
Kbradm Memetzeynep kimyon gaz sancısına çok iyi geliyor diyorlar deneyin isterseniz hemde sütten bebeğin de gazını önler nacizane tavsiyem
Fatmamuduk Memetzeynep Nane çayı içebilirsiniz ya da kimyon ya da rezene bunlar sizin de gazınızı alır birde bi tatlı kaşığı kimyon at ağzına üstüne ılık su iç, faydasını görürsün inşallah