Kızlar hastane doğum belgesi veriyormuş senin adına başvuruyomuş o belgeyle bizde sigortaya başvuruyomuşuz 2 ay sonra 250 tl veriyormuş PTT eşime söyledim bu hastalıkta boşver dedi 250 tl 250tldir niye almıyim ondan gizli alsam sigortaya gitmeden başvurulmuyomu acaba 2 ay sonra pttye yatarmı param banane ben alcam paramı pttye 2 dk gidebilirim kayınvalideme bırakıp ama sigortaya gidemem bebekle uzak ve sıra
olur zaten siz nasıl aldınız doğum haziranda