Aisa Anne strese girmesin diye doğum anında yapılıyor genel de benimde doğum anında yapıldı bebeği gösterdiler ama böyle bi rahat bi güleçtim iğne etkisi dediler yoksa tansiyon yükselmesi kalp çarpıntısı riski oluyormuş, siz doktorunuzdan isteyin ben strese girmek istemiyorum korkuyorum diyin