Gnsant öğün sayını arttırırsan değişen vücut yapındanve hormonlarından dolayı metebolizman yavaşlıyor günde 6 öğün beslenirsen hem metebolizman hızlanır hem fazla yememiş olursun hemde vücut direncin düşmez canım tansiyon ve kan şekerin oynuyordur muhakkak. Ve kilon zaten azmış hamilelikte vücut yağ depolamak zorunda beyne sürekli sinyal gidiyor son 3 ayda enerjiye fazlasıyla ihtiyacın olucak birde emzirme döneminde yani zayıf kişilerin kilolu kişilere göre daha fazla kilo alması çok normal ben hamile kaldığımda 70 kiloydum 10. Haftada 71.5 olunca diyetisyenle düzenli beslenerek ilerlemeye karar verdim 32. Haftada 72 kiloyla diyetisyeni bıraktım şuan 36. Haftadayım 74 kiloyum. Bebeğim geçen hafta 2750 gr dı herşeyden yedim ama düzenli ve sağlıklı olmasına dikkat ettim sadece şu ramazan pidesi beni biraz sınadı