Deniz95 31+5 gebeyim Bir buçuk aydır aşırı derece kaşınıyorum. Bir daha mi randevumda tahlil yapılacak. Kaşınan yerlerim kabardı hep. Benim gibi kaşıntı sorunu yaşayan var mı
Esraadem Deniz95 bende çok kaşınıyordum kasık göbek bölgem özellikle ,7 tane yağ karışımı yaptım bir arkadaşım önermişti hem çatlak oluşumunu azaltıyor hemde kaşınmama iyi geliyor
Deniz95 Esraadem benim ki çatlak kaşıntısı değil bence ensem kulak arkam belim kasıklarım kollarım göğüslerim kaşınıyor bide koltuk altıma doğru başladı şimdi 😔