Gzm14 Kızlar devlet çocuk parası veriyor ya çalışmayan annelerinkini soruyorum doğum yapınca bi yere başvuru yapıyormuyduk
Rumeysa10 Gzm14 süt parası için devlet belge veriyor 300 lira vakıfa baş vuru yaptık bir aya çıkacakmış inşallah çıkar çok sıkıntımız var
zezeyyy Gzm14 doğum parası için aile çalışma bakanlığına kimlikle gitmeniz yeterli, süt parası ayrı bişey siz çalışmıyorsanız eşinize yatar 230 lira
Aycatekin Gzm14 zaten sütte doğum parasıda size ait ☺️Sadece onların hesabı oldugu için onlara yatıyor biz annelerin hakkı 😂